В Україні споживачі мають право вимагати компенсацію у випадку, якщо житлово-комунальні послуги були надані у неналежній якості. Про це нагадали у Держпродспоживслужбі.

Якщо громадянин регулярно сплачує рахунки, але стикається з порушенням своїх прав, він може їх захищати, використовуючи норми закону. Зокрема, можна вимагати компенсації або перерахунку платіжок.

Платіжка за комуналку. Фото: скрін youtube

Як діяти споживачеві:

  • Письмове звернення. Спочатку необхідно повідомити надавача послуг про проблему. Звернення варто надсилати рекомендованим листом або передавати особисто, отримавши відмітку про прийняття.
  • Перевірка. Представник компанії чи управитель будинку повинен прибути на виклик протягом доби з моменту отримання скарги.
  • Акт-претензія. За результатами перевірки складається документ у двох примірниках – один зберігається у споживача, другий у виконавця послуги. Якщо сторони не дійшли згоди, акт підписується із зауваженнями.
  • Відмова від підпису. Якщо виконавець не з’явився або відмовився підписати акт без пояснень, документ вважається чинним за умови підписів щонайменше двох споживачів.
  • Направлення акту. Документ надсилається виконавцю або управителю рекомендованим листом.

Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube

Якщо ж протягом п’яти робочих днів відповіді не надійшло, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби для захисту своїх інтересів.

Популярні новини зараз

"Бусифіковані" на фронті не потрібні: військовий розкритикував силову мобілізацію

Батьки скаржаться на дистанційку: уроки масово відміняють

Зима скує Україну: синоптики попереджають про рекордні морози та сніговий колапс

Нова система освіти: 12-річне навчання та обов'язкові предмети

Показати ще

Раніше портал Знай повідомляв, негласні правила оплати комуналки: чому важливо зберігати квитанції.

Також наш портал інформував, комунальний "сюрприз": одна з платіжок подорожчає на 60%.

Крім того, ми писали, "Нафтогаз" поверне гроші: що потрібно зробити споживачам.