На що витратилася така велика сума коштів і чому машина ледве тримається купи, дізнавалися журналісти програми "Джедаі" на каналі 2+2.
Наче не з ремонту, а після півстоліття експлуатації — такий вигляд має тролейбус, відновленням якого нещодавно хизувалися луцькі комунальники. На ремонт витрачено понад 600 тисяч гривень, однак транспортний засіб ледве тримається купи.
У підприємстві, яке відновлювало тролейбус із бортовим номером 200, виправдовуються, що проблема полягає в неякісних матеріалах.
"Конденсат із вікон потрапляє на ламіновану плиту і вона починає вздуватися — значить попався бракований матеріал".
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
За словами ремонтників, вони вимушені латати старий транспорт з мільйонами кілометрів на одометрі, бо рухомого складу категорично не вистачає. Після ремонту такі тролейбуси можуть проїхати ще 300-400 тисяч кілометрів.
Альтернатива — нові "Богдани", обладнані кондиціонерами та автоматичними пневмопідвісками. Проте, замінити все старе на нове неможливо через брак коштів — кожен такий тролейбус коштує в середньому п’ять мільйонів гривень.
Нагадаємо, що з Тернопільщини "втік" асфальт після зими
Як повідомляв портал "Знай.uа", львів'яни "тонуть" у власних квартирах через "розчищений" комунальниками сніг
Також, "Знай.uа" писав, що Кличко "зруйнував" Індустріальний міст і занурив Київ у Затори