У мережі з'явилися розцінки на рекламу найпопулярніших блогерів Прикарпаття. Про це розповіли у виданні "Галка".
Повідомляється, що в Telegram-каналі "Пліткарка" розповіли, скільки коштує замовити рекламу у найпопулярніших блогерів Прикарпаття: Дмитра Варварука, Наталії Литвин, Ірини Пістрюги та Юлії Вербинець.
Так, згідно з опублікованою інформацією ціни на рекламу на сторінці Дмитра Варварука варіюються від 3 тисяч до 20 тисяч гривень.
Блогер Наталія Литвин, у якої однакова кількість передплатників з Дмитром Варваруком, має розцінки на рекламу від 9 тисяч до 23 тисяч гривень.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Блогер Ірина Пістрюга з аудиторією в 813 тисяч осіб розміщує рекламу за ціною від 5,5 тисяч до 8,5 тисяч гривень. Також є окремі послуги з просування товару від 11 тисяч до 14 тисяч гривень.
Найбільші ціни на рекламу має найпопулярніший блогер з Івано-Франківська Юлія Вербинець, яка більш відома як Verba. Так, один сторіз Юлії з виголошеним текстом коштує 12 тисяч гривень, а два коортких записи — 15 тисяч гривень.
Згідно з інформацією видання "Галка", податкові служби зацікавилися доходом блогерів і незабаром в мережі з'явиться інформація про те, скільки податків вони платять до бюджету.
Тим часом у соцмережах розгорілася дискусія з приводу зарплат прикарпатських блогерів. Багато міркують, чи є чесним такий заробіток, оскільки блогери заробляють за кілька секунд місячний оклад медсестри.
Нагадаємо, що Дурнєв повернув екс-Ревізора Фреймут до справи
Як повідомляв портал "Знай.uа", Могилевська з блогерами закрутила Осадчу під шампусик
Також, "Знай.uа" писав, що перероблена "пацанка" Покрищук привітала себе кохану з днем народження